28 augusti 2005

Blondes have more fun


Åh, jag dör, jag vill ta tillväxthormon så att håret växer fortare! Är utled på den här mittemellan-längden och är så sjukt sugen på att köpa en locktång så att jag kan experimentera fram "De Perfekta 40/50-talslockarna". Inte för att jag har en aning om hur jag ska gå tillväga exakt, men på nåt sätt ska det väl gå.

Jag menar, hur gjorde kvinnsen förr? Hur tidigt ska man måste gå upp för att fixa de här ljuvliga frisyrerna? Tell me!

Häx, väx! Måste kasta in en bild på Jayne Mansfield också. Frippen är klockren, precis som blekningen. Ibland blir jag bara så avundsjuk. Tur att hon är död, så har jag nåt att gotta mig åt.

Elin säger att om man kollar noga på bilder på Marilyn Monroe så ser man att håret ser jävligt risigt ut, så om jag tänker efter lite så har jag det nog ganska bra, som slipper industristarka blekningar.

Amen.

Etiketter: ,