02 maj 2006

Agnes


Dagens finaste blogg handlar om Agnes, fem år. Jättesöt, jag älskar sånt här, och jag älskar böcker där små barn citeras, eller program då de får prata om nåt ämne de egentligen inte kan nånting om.
Allt utom Cosbys hemska program förstås, usch.
Eller Cosby över huvud taget, dubbelt usch. Han och hans fruktansvärda Cosby-tröjor, åh jag mår illa. Värst är fortfarande att familjen inte ens HETER Cosby i serien, de heter ju Huxtable! Varför?

Poppar nu: Nick Cave & the Bad Seeds - "As I Sat Sadly By Her Side"

2 Åsikter

Blogger anna:

agnes (till grabbarna på dagis): "hörrni, idag är det faktiskt min dag!"
grabbarna (i kör): "va? fyller du år?"
agnes: "ja, det är stora tjejdagen!"
agnes: "idag bestämmer jag!"
agnes: "bara jag!"
agnes: "ni får inte säga något alls idag!"

haha, hon var toksöt :D

23:55  
Blogger Anna Nio:

Jaaa, I lub Agnes! :D

00:32  

Skicka en kommentar

<< Home