28 augusti 2005

Leave them kids alone


På torsdag börjar skolan, och alla är nervösa utom jag.
Vad ska jag vara nervös för egentligen? Jag vet ju inte vad jag har att förvänta mig, alltså finns det inget att vara nervös för. Eller? Am I missing something here? :D

Det jag är nervös inför, är att hitta rätt. Jag har redan världens sämsta lokalsinne, förstår inte vägbeskrivningar, samt kan inte läsa kartor. På torsdag ska jag bara till Vasakyrkan på introduktion, och dit hittar jag i varje fall utan problem, men sen, när lektionerna börjar, då kan vad som helst hända, ungefär som i Fångarna på Fortet!

Undrar om man kan köpa en sån däringa GPS-grej till sig själv, eller om de bara funkar i bilar? Det vore helt grymt att ha annars. En sån önskar jag mig när jag fyller år.

Speaking of which, så fyller min älskade man 29 idag. Hurra, hurra, hurra, hurra!

När jag väl är lärare, så ska jag lätt ha pecil skirts och hornbågade glasögon jämt! *LER HET* ;D

Etiketter: ,