02 juli 2006

Do me

Att göra i Stockholm:

Shoppa - Sivletto, Old Touch, Bröderna Erikssons Dammode, Beyond Retro, Thisway. Fler förslag?
Klättra - Topprepskurs med Martin och Emelie, övrigt klättersällskap av min Johan och kanske Micke Mask.
Umgås - Andrea och Pippi, Martin och Emelie, min bror och Mia, Marre, Micke, Madde och Chrull, Ambra, Emanuel, Carro, Chai, och säkert mer trevligt folk (samt Johan och Ella som råkar vara i stan samtidigt)
• Gå på spionutställning Armémuseum. Nån som vill?
Luncha med mamma och min bror.
Gå ut fredag och/eller lördag - ingen aning om var. BO kanske? För sällskap, se ovan. :D
• Gå på bio kanske? Sällskap?
• Sitta i Vitan? :D

Är det nån som känner sig glömd men vill lattja så är det bara att säga till. Jag är erkänt glömsk av mig. Förslag på utgång, shopping samt andra aktiviteter mottages tacksamt, likväl som sällskap till dem.

5 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Alltså jag skulle gärna hänga med och SHOPPA för jag känner inte igen nån av affärerna du nämner. Jag skulle behöva lite nya jaktmarker eftersom jag just har börjat inse att jag faktiskt har råd att köpa kläder ibland :D

Men jag vet inte vilken dag du hade tänkt dig det..?

15:12  
Blogger Anna Nio:

Ålen: Ja, café Tabby såklart, det tog jag för givet att alla hängde på hela tiden så jag skrev inte med det. :D

Marre: Ja, toppen! Jag har inte varit inne nån av dem än heller, men har läst och hört mycket gott om dem. Jag har inte bestämt nån dag än, you tell me när du kan. Torsdag kanske? :)

16:33  
Blogger Dallerberg:

På torsdag börjar jag kl 14 så det går ju om vi åker in tidigt :)

Annars kan jag på lördag då jag är ledig men det beror helt på om det blir utgång på fredag eftersom jag är missbildad och inte kan fungera överhuvudtaget dan efter en endaste droppe alkohol :P

20:06  
Blogger Anna Nio:

*LER PÅ HELGON ISTÄLLET* :D

22:26  
Blogger karro:

ååh armémuseet är asbra ju! låter superbra med spionutställning, blir lite avis.

14:57  

Skicka en kommentar

<< Home