03 juli 2006

Men vafan?

Vad sysslar ni med?
Kommentera nånting då!
Eller är det ingen som läser ens?

Jag blir uppriktigt ledsen när ingen bryr sig om mig. LOVE ME. :(

12 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Men knäppis, jag läser hela tiiiiden, jag orkar inte skriva nåt bara :D

Min blog har bara haft en läsare sen dag ett och det är du :D tror jag iaf! Men det är jobbigt att inte veta faktiskt, då vet man ju inte vad man "kan" skriva :D

00:52  
Anonymous Anonym:

Jag och Mia såg Jean-Pierre Barda på Ikea igår. Han såg inte ett dugg glamorös ut...:)

05:51  
Blogger Anna Nio:

Ål: I lööv Ååål of you too! :D

Marre: Jamen, man vet ju inte om nån läser när ingen skriver!
Jag är ditt trognaste fan. Kom ihåg mig när du är berömd sen. :D

Bror: På IEKA är fan ingen glamourös. It's a contradition in terms. :D

16:31  
Blogger anna:

*skicka ballonger och sjunga smäktande kärleksballader för* :D

10:47  
Anonymous Anonym:

Läser din blogg för första gången - men absolut inte sista! Ha en bra dag!//E

14:26  
Blogger myra:

Love you visst din lilla toka, men jag kommenterar inte så mkt nuförtiden för min tillgång till internet är inte alltför stor.

<3

20:21  
Blogger Anna Nio:

Nu värms det i hjärtat. Tack vänner, landmsmän, och romare. :D

00:50  
Blogger carcerii:

Anna: KERLEK

Marre: Jag läser. Men jag vågar inte kommentera :]

01:02  
Anonymous Anonym:

Det var sååå roligt att träffa dig IRL - det blir bara så sällan (förbaskade göteborgare, kan du inte byta stad snart)...

Pussar i mängder lilla skruttis!

21:40  
Blogger Dallerberg:

Madde: Jaha ojdå :D men ja det är säkert fler än jag tror som läser egentligen. En gång var det t.ex en kollega som jag inte ens har ngt minne av att jag gett adressen till som kommenterade ett inlägg :D
Jag kanske borde göra som andrea och be alla lurkers skriva ngt :D

13:06  
Blogger Anna Nio:

Mor: Jag vill aldrig byta stad! Det var så skönt att komma hem till lugnet och renheten, i jämförelse med Nueva Estockholmo. :) Även om det såklart är jätteroligt att hälsa på. :)

Marre: Ja, tvinga folk att träda fram, det är ju otäckt att ha läsare man inte vet om. Som stalkers light på nåt sätt. :D

22:24  
Anonymous Anonym:

Jag kan inte läsa :/

11:20  

Skicka en kommentar

<< Home