07 augusti 2006

Filmtips #2: Zoolander

"What is this, a school for ANTS?", eller "It's that damn Hansel, he's so hot right now!" eller "Moisture is the essence of wetness, and wetness is the essence of beauty.", eller "The man has only one look for Christ's sake /.../ I feel like I'm taking crazy pills here!", eller - I could do this all day, people! Filmen är alltid roligare än jag minns den dessutom, helt oslagbart. :D

4 Åsikter

Blogger anna:

åh ja haha, jag trodde jag var den enda som gillade den utan att skämmas :D hahaha!

22:33  
Blogger Dallerberg:

Alla gillar den! :D
Jag lånade ut den till en kompis förra veckan och hon vara bara TVUNGEN att ringa mig efteråt och berätta att den förändrat hennes liv :D

09:19  
Blogger Anna Nio:

Hahahah, Zoolander äger oss alla. :D "They're INSIDE the computer?!" :D

16:26  
Blogger karro:

haha zoolander är så jääävla bäst. har sett den asmånga gånger. :D *blue steel-posar*

00:34  

Skicka en kommentar

<< Home