05 augusti 2006

Schwello?

Hörni peaps, ni som är inbjuckade till 30-årskalajset måste ju svara på inbjudningarna begriper ni väl? Vad är detta för ohyfs att inte ens säga bu eller bä?
Många har svarat, men många har inte gett ett knyst från sig heller. Om vi ska kunna planera in hurtiga gruppaktiviteter och liknande (typ Skogsmulle såklart!) så vore det bra att ha en uppattning om folkmängden som behagar infinna sig. Plus att jag tror att ni inte fått mina mail alls och kommer snart skicka ytterligare ett mail för att se om ni lever. Det är inte ett hot, men ett hotfyllt löfte. :D

Jag har sju jobbdagar kvar, sen hoppas jag att jag ska orka blogga lite mer, och med lite mer kvalitativa inlägg kanske.
Sedär, ännu ett hotfyllt löfte! Jag är nog bra på såna. :D

4 Åsikter

Anonymous Anonym:

jag vill gärna komma!

14:33  
Blogger Sea-swallow-me:

Hej, jag kommer!

17:05  
Blogger Anna Nio:

Whee! :D

19:27  
Anonymous Anonym:

Ja, och jag hade tänkt komma, men det har jag för mig jag redan sagt. Om fröken Sara kommer också kan jag dock inte svara på.

20:06  

Skicka en kommentar

<< Home