22 juli 2006

Åh

Män som "egentligen" inte är klassiskt snygga, men som jag är upp över öronen låtsatskär i ändå - mest för att jag tycker de är jävligt bra på sina jobb:

Alan Rickman. Alltid bitter, alltid ljuvlig.









Gary Oldman. En av världens mest mångsidiga filmskådisar (the other one being Johnny Depp, som är för snygg för att passa in här).









Harrison Ford. Hur kan man inte dyrka denne surmulne man som spelat både Indy och Han?













Jake Gyllenhaal. Fabulous snubbe, lyckas till och med göra "Jarhead" till en relativt sevärd film.











Som en liten bonuskille väljer jag Adrien Brody. Han ser ju så fel ut att det blir rätt. Han har dock inte hittills bländat mig med sina roller eller sin talang, men jag gillar hans utseende så mycket att han får vara med här ändå. Plus att Halle Berry-kyssen verkligen var a sight for sore eyes. :D