10 juli 2006

'Allo 'allo!

Nu är strax min minisemester i huvudstaden slut, lovar att blogga om mina äventyr så snart orken och tiden finnes. Jag har i alla fall haft det toppen, förstår inte alls hur jag nu ska kunna återgå till att jobba heltid imorgon och resten av sommaren... *rys*

2 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Men det är inte så mkt kvar av sommaren så det är lugnt!!!!! *LER TRÖSTANDE* :D

Men tänk på alla pengarna istället. Nu kanske det inte blir några DRIVOR av pengar men det lär ju bli mer än vad du har nu?
Vad ska du göra sen förresten, ska du fortsätta i skolan eller la du ner det?

13:10  
Blogger Anna Nio:

Jag ska VADA i PENGAR, annars vill jag inet jobba mer!111!!!!! :D

Jag har bytt inriktning helt, har precis kommit in på grundkurs i historia, som är steg ett i en potentiell framtid som arkivarie. *LER DAMMIGT* :D

22:21  

Skicka en kommentar

<< Home