10 november 2007

Omtanke

Tack för en bra födelsedag till alla fina kamrater som varit här! Tack för alla presenter och ert härliga sällskap, och tack för alla samtal, sms, gästboksinlägg, facebookgratulationer och alla andra former av födelsedagshälsningar från alla som tagit sig tid att visa att ni bryr er.
It means the world to me, på riktigt, dawgs.
I fucken' love ya all!

Etiketter: , , , , , ,

10 Åsikter

Blogger Madde (maddepladder):

Grattis i efterskott! :-)

14:11  
Blogger Anna Nio:

Tack! :)

14:18  
Blogger myra:

Ja och jag skulle ju gratta igår, men så föll det ändå bort. Så jag med säger grattis i efterskott idag :D

17:10  
Blogger Anna Nio:

Haha, tackar, tackar. :)

17:17  
Blogger Mård:

Retardokavalkaden fortsätter: Grattis i efterskott och tut tut i parteyluren!

17:55  
Blogger Anna Nio:

Partylurar som tutar är det bästa jag vet, tack Mården. :)

17:59  
Blogger Dallerberg:

Oh no, jag missade nog att gratulera men du fick ju ett fint mms iallafall! :D jag fotade även "natklub" och "damprevolutionen" :D

23:38  
Blogger Anna Nio:

Haha, jag tolkade MMS:et som en konstig gratulation bara, hahaha. :D

23:41  
Blogger Dallerberg:

Det kanske det var också! Jag var full! :D

01:53  
Anonymous Anonym:

Oi Monkeyboi!

Hoppas att bunkern var trevlig. Skojsigt att man fick komma och förfesta med dig och dina comrades innan.
Kramis

07:30  

Skicka en kommentar

<< Home