29 oktober 2007

I wish upon a star tonight

På inrådan från kamrater så tänkte jag posta en önskelista, så att den som känner sig manad till en födelsedagspressis har nåt att utgå från. So here goes!

T-shirts/tank tops (storlek S och girly/babydoll if possible):
Threadless "Ninjas and Pirates Agree", Girly Tee
Threadless "In Case of Zombies", Girly Tee
Threadless "My Rules", Girly Tee
Threadless "Death", Girly Tee
Ray LaMontagne "Trouble", Light blue Tee
Spreadshirt "White and Nerdy"
Spreadshirt "Internet, class of 1337"
Gogol Bordello "Gypsy Punks"
Mythbusters "Plausible"
Engrish "I Hate Myself and I Want to Die", Womens red Tee
Busted Tees "Dick in a Box"
T-shirt Bordello "Idaho? No, Udaho"
My Two Cents "Me Want Beer",
Bleached bone white print
My Two Cents "Bones & 'Phones", Bleached bone white print
My Two Cents "Dead Men Tell No Tales", Bleached bone white print
My Two Cents "Kill the Normies", Bleached bone white print
80s Tees "Jake Ryan Tee"
80s Tees "Dirty Dancing", Jr Medium
80s Tees "Iceman"
80s Tees "Kobra Kai"
80s Tees "Ghostbusters"
80s Tees "Toxic Avenger"
80s Tees "Jem! And the Holograms"
80s Tees "MASK"
80s Tees "She-Ra, Princess of Power"
80s Tees "Cry-Baby Girl"
80s Tees "Reservoir Dogs"
Rotten Cotton #974T Battle Royale tank top
Rotten Cotton #902 Ed Gein tee
NBC store, Heroes "I Did It!" Tee
Save the Cheerleader "Primatech Paper Comapany" Tee

Tygmärken:
PachGeeks "V"
PatchGeeks "Nostromo Crew"
PatchGeeks "Rebels Uniform Logo"

Skor:
Babycham Trainers "Disco", strl 5
T.U.K. "Kittyboot", strl 39

Film och TV-serier:
"Twin Peaks", säsong 2 box 2
"Monty Pythons Flying Circus", complete series box
"Alien", Quadrilogy box (I-IV)
"Die Hard", Quadrilogy box (I-IV)
"Rocky", Complete Saga (I-VI)
"Pirates of the Caribbean", Trilogy box (I-III)
...plus tusentals andra titlar förstås. :O

Sen orkar jag inte lista mer saker, finns ju oändligt mycket som jag vill ha egentligen. Oh well, den som vill får gärna komma med present, annars går det lika bra utan. :)

Etiketter: , ,