19 oktober 2007

Satan

Hur kommer det sig att det alltid är "Sjunde Himlen" på när jag vill titta på TV?
Am I cursed?
Finns det ens någon värre serie?
Snälla Bullen, svara fort.




Etiketter: , ,

6 Åsikter

Anonymous Anonym:

Visst är den VIDRIG!!! *alldeles särdeles upprörd* Och det stämmer nog att man blir tvungen att glo på den, bara för att det enda som går annars är såna löjliga ring-in-program... Wah! Conspiracy!

16:09  
Blogger Anna Nio:

Nett: Hurra, jag är inte ensam i den här konspirationsteroin i alla fall! Jag lider verkligen med dig i alla fall, you know it.

16:33  
Blogger Trixtess:

Värre serie? Förmodligen inte. Bara den där som gick när man var liten som handlade om tio Guds bud eller nåt och endast bestod av streckgubbar med lite färg på och en manlig berättarröst i bakgrunden.

Minns inte vad den heter, men jag vill mig minnas att det gick rätt ofta och eftersom det på den tiden inte fanns så många kanaler att välja mellan så satt man där och glodde i alla fall. Fast man hatade den.

17:33  
Blogger Sofia:

Jag är mest förvirrad över varför den yngsta tjejen först är svart, sen mulatt och sen vit. Och varför föräldrarna påstår att hon är deras biologiska barn!

...OMG, hur dum är pastorn egentligen!

13:34  
Anonymous Anonym:

Saknar en viss herr Thörnqvist

13:16  
Anonymous Anonym:

Hej Skruttan, Gissa vem som upptäckte din blogg på föreningens dator, när han letade något helt annat!
Det är han som är Anonym i inlägget här (det hade du nog gissat om du upptäckt det)!
Puss från Chamowa

12:08  

Skicka en kommentar

<< Home