09 oktober 2007

What have you done for me lately?

Här, kära vänner och stalkers, är ett test som ni ska fylla i, åt mig! Begreppen står på huvudet, hej vad det går!

1 Vad tror du att alla andra tycker om mig?
2 Har vi haft sex?
3 Dricker jag alkohol?
4 Röker jag?
5 Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6 Skriv en mening där mitt namn är med
7 Tycker du att jag har bra musiksmak?
8 Har vi samma humor?
9 Skulle du våga dela säng med mig?
10 Vad är jag bra på?
11 Vilket yrke skulle passa mig?
12 Min sämsta egenskap?
13 Är jag självisk?
14 Har jag gjort något bra för dig?
15 Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
16 Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

Do it for meee! Eller som mr Murphy säger: "What have you done for me lately? I don't see no rings on your fingers!" :D

Etiketter: ,

7 Åsikter

Anonymous Anonym:

1: Att du är rackarns trevlig och pratglad.
2: Nej det hoppas jag verkligen VERKLIGEN inte....:)
3: O ja
4: Du gjorde det förut, kanske feströker du bara nu?
5: Jag har redan bott avsevärt längre med dig...:)
6: Anna, min favoritsyster i hela vida världen!
7: Den är bättre nu än vad den har varit...
8: För det mesta.
9: Det har jag nog säkert gjort någon gång redan...
10: Att klä dig annorlunda, att kunna allt om film, att skriva en underhållande blogg...
11: Filmregissör eller kläddesigner.
12: Att du sover hela tiden..:)
13: Nä, inte så farligt.
14: Ja, exakt vad kan jag inte sätta fingret på dock...
15:Valfritt citat från Monty Python.
16: Antagligen inte...:)

19:04  
Anonymous Anonym:

Miss Stalker#1 kommer med ett bidrag, bara för att få lite balans på det hela :)

1. Känner dig inte så väl, så räknar mig själv som "alla andra". Du verkar skön att hänga med, lite galen, dåligt bra humor och lite ouppnåeligt skrämmande sådär. Du verkar "cool". (90-talsversionen?)
2. Eh... nej!!
3. Hmm.. jag har träffat dig typ två-tre gånger, båda på fester, och ja, det var alkohol inblandat, så på fråga tre svarar jag A.
4. Hmm... nej? *vild chansning*
5. Tja... varför inte? Jag behöver eget rum dock!
6. Anna panna stekte fläsk, nittonhundraåttiosex... (det rimmar inte ens, men jag har för mig det var så vi sa på dagis)
7. Du har galet bra partymusiksmak i allafall. Ge mig två öl och vi kan sitta och sjunga dåliga nittiotalslåtar (du kommer inte ens ihåg mig, eller hur? :D)
8. Du är nog på en level högre än mig med ditt felroande, men jag ser poängerna med det.
9. Jovars, så lättskrämd är jag inte.
10. Hmm.. jag är ganska säker på att det fanns nåt slags partytrick, men eftersom jag knappt känner dig så... Update: filmcitat!
11. Filmcitatsciterare? :)
12. Pass
13. Pass
14. Tror du hämtade en tallrik med nachos på hos ella..
15. Pass :(
16. Nae... Knappt någon som kommenterar min blogg ändå, TROTS vissa trogna läsare, shame on you! (intressant att jag skäller på dem i DIN blogg)

Okej, I feel like SUCH a stalker...

20:01  
Blogger Sofia:

1. "oh, en vettig!" så tänkte då jag i alla fall.
2. Nej, inte vad jag kan komma ihåg.
3. Ja, jag har bildbevis på vad som hände då till och med! :D
4. Nej, du pratade om att ha slutat sist vi sågs har jag för mig.
5. Ja, lätt.
6. Anna, släpp in mig Anna, jag förfryser osten Anna!
7. Ja, du gav mig Mark Lanegan! MMM!
8. Ja! En utsökt sådan dessutom!
9. Ja, jag har inte hört det ryktas om att du är sängvätare så jag känner mig trygg.
10. Att klä ut dig, det är en bra talang.
11. Som filmuthyrare så du kan sitta och se på bra film och sen vara filmhitler och indoktrinera folk så de lär sig god smak.
12. Jag känner dig inte bra nog för det...öh...jag tror du lägger smutstvätt i ugnen så ingen ska se att din tvättkorg är överfull! USH!
13. Jag hoppas du är lagom självisk, annars blir det jobbigt.
14. Ja, du har backat upp mig i dryga diskussioner och annat liknande, det är så bra. ^__^
15. Knorvtjagga och Baggböleri! :D
16. Ja, funderar starkt på det, men tänk om bara elaka personer svarar så jag måste censurera min blogg? Buu...

20:45  
Blogger Dallerberg:

1 Vet inte :O Om, säkert :D
2 Nej :D
3 Ja
4 Nej
5 Japp! Det skulle vara perfekt, du skulle städa och jag stöka ner! :D
6 Nej, det får någon ANNAn göra.
7 Ja, fast inte allt
8 Ja
9 Ja
10 Skriva och rapa!
11 Filmrecensent
12 Depression, det är en jävligt dålig egenskap. Sluta med det! :P
13 Ingen aning, är du det? :D
14 hahaha inte vad jag kan komma på, VÄRDELÖS är du! :D
15 Jag vet inte, vi ses för sällan för att jag ska ha någon koll på det
16 Ja!

13:20  
Anonymous Anonym:

1 Ärlig.
2 Nope.
3 Jepp.
4 Nope. Not anymore.
5 Antagligen. I en trea såklart.
6 Snälla rara söta Anna, säg kan du inte stanna? Behöver dig, vill pöka dig, säg inte nej!
7 JA!
8 Någorlunda
9 Jaaa. Eller vaddå, bits du?
10 Massa. Lyssna (läs:läsa), göra blandskivor, underhålla, skriva.
11 Hmm... Pass. Återkommer efter irl.
12 Se ovan
13 Eh nej.
14 Eh ja. Världens bästa blandskivor :D
15 I tal vet jag inte. I skrift, hm, nej jag vet inte.
16 Kanske i min utdöende bilddagbok som jag funderar på att återuppleva i sinom tid ;)

19:26  
Anonymous Anonym:

1. Olika saker!
2. Nej.
3. Ja.
4. Det tror jag inte nä, rökning är dumt.
5. Det tror jag säkert.
6. Anna log ickebinärt, analogt med andra ord.
7. Delvis.
8. Delvis.
9. Jadå.
10. Olika saker!
11. Dvärgympare.
12. Du kan vara lite kortväxt ibland.
13. Det vet jag inte faktiskt!
14. Ja, bjudit mig på kalas.
15. "Ja" "Nej" "Jag" "Och".
16. Jag förstår inte frågan :(

05:08  
Blogger karro:

1. att du är påhittig och rolig och intressant.
2. inte vad jag minns...
3. yes box.
4. nä.
5. förmodligen inte, men jag står knappt ut med mig själv.
6. anna panna stekte fläsk?
7. ja.
8. ja det tror jag.
9. ja men det kanske skulle kännas lite awkward. :D
10. att skriva. recensera saker.
11. recensent. skribent. krönikör. bibliotekarie.
12. vet inte? lite gnällig som mig kanske? :D
13. ja, men det är ju alla. däremot tror jag inte att du är mer självisk än någon annan.
14. du underhåller mig dagligen med bloggar, bilder och roliga saker.
15. anfäkta och anamma? :D
16. ja det tänker jag banne mig!

23:17  

Skicka en kommentar

<< Home