15 oktober 2007

Aktiviteter

På senaste tiden har jag gjort följande:

Sett film: 20 gånger
Tvättat jeans med en lapp i fickan: 1 gång
Druckit öl: 3 gånger
Blivit utelåst för natten: 1 gång
Åkt till Biskopsgården: 32 gånger
Städat: 1 gång hos någon annan och 1 gång hos mig
Kollat bilddagboken, Helgon och fejsboken: 461 gånger
Blivit beviljad ett lån på 25 papp hos Nordea: 1 gång
Varit sjukt trött av den nya medicinen: 7 gånger
Ätit lussekatter: 1 gång
Klivit i kattspya: 1 gång
Suttit hemma och stirrat i ensamhet: 64 gånger
Varit riktigt glad: 3 gånger (varav en räckte i stort sett hela lördagen med Ålen, dock. Svårt värt!)

Etiketter: , ,

5 Åsikter

Anonymous Anonym:

Eum... Hur funkar detta? Är det nån slags tradition du har, att skriva bokslut varje kväll? Så samlar du ihop siffrorna en gång i månaden och för statistik?

Vore sjukt kul om det faktiskt var så! :D

Till! (figure it out) :)

20:06  
Blogger Anna Nio:

Haha, nä, det är bara ungefärliga uppskattningar, i vissa fall rent galna överdrivna hitte-på-siffror. Jag hade mest tråkigt (what else is new?) och ville skriva nåt. :D

Jag fattar, jag fattar, hurra!

20:25  
Blogger Madde (maddepladder):

Facebook är kul tycker jag (när man kommer på att man bara kan välja ignorera allt som alla skickar till en)! Jag frågar Facebookhans på dig här och nu, om du väljer att kryssa i JA kan du adda mig med hjälp av min mejladress (maddepladder@gmail.com), väljer du att kryssa i NEJ behöver du inte göra nånting och väljer du KANSKE så kan du spara min mejladress och tänka på saken! :-)

21:08  
Blogger karro:

lussekatter so soon? herreminje. var är världen på väg?

23:09  
Blogger Anna Nio:

Madde: Jag hittade dig inte. :(

Karro: Det var hemma hos jultokiga damer, men det var gott. :)

23:16  

Skicka en kommentar

<< Home