14 oktober 2007

Hur man spenderar en lördagskväll bäst (del av en typisk dialog mellan Banana och Ålen #3)

Ålen är hos mig och vi tittar på film, bland annat "I Lejonets Tecken" och den hysteriskt roliga scenen med den självgående sängen i slutet av "I Skyttens Tecken", för att dansk gladporr verkligen gör en otroligt glad, och inte det minsta kåt.

B: "Det finns bara sex stycken 'Tecken'-filmer, vad synd."
Å: "Då är det 'Jungfrun' och "Tvillingarna' som vi inte har sett alltså"
B: "Ja, precis."
B: "Vi måste börja leta upp 'Mazurka'-filmerna, dem har vi ju inte sett alls!"
Å: "Oooh, ja!"
B: "Och 'Champagnegalopp' och 'Dagmars Heta Trosor' förstås, haha."

Å: "Hahaha, ja!"
/.../
Å: "Undrar om de har porr på Movieline?"
B: "Jag vet inte, jag kan kolla på discshop."
B: "AAAH, de har hela Mazurka Collection i sin höstrea-kampanj, SJU FILMER för 179 SPÄNN!"
Å: "Aaah, hahaha!"
B: "Fast det finns bara ett ex kvar! Fan vad synd att jag inte har pengar."
[kort paus]

Å: "JAG har pengar!"
B: "Hahahaha!"
[kort paus]
B: "Kom hit med kortet!"
Å: "Hahaha!"
/.../
B: Det är alldeles för lätt att köpa saker på internet."
Å: "Haha, ja, verkligen."
Å: "'Vad gjorde ni igår då?', 'Nä, vi köpte sju porrfilmer på nätet bara'."
B: "Hahahaha. Och det bästa är, att sist jag handlade på discshop köpte jag också porr, fast det var för typ fyra år sen. Jag sprider ut det så de inte ska tycka jag är så konstig och porrfixerad."
Å: "Så om fyra år får du köpa de sista 'Tecken'-filmerna, så kan de säga 'Där är hon igen, hon som köper porr vart fjärde år.'"
B: "Precis, hahahaha!"


Ole Søltoft, han kungen var över alla här.

Etiketter: , , , ,

7 Åsikter

Blogger myra:

HAHAHHA!
Du har en porrfilm om året då, så att de inte ska tro att du är ngn större konsument :D

14:46  
Anonymous Anonym:

grovt, GRÖVRE G*R*Ö*V*S*T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D

14:56  
Blogger Anna Nio:

Myra: Ja, precis, man vill ju inte få nån slags pervo-prick i registret. :D

Erik: Hahaa, you bet! Eller nja, gladporr är inte särskilt grovt, faktiskt. :D

17:11  
Anonymous Anonym:

Öl, fisse och hornmusik! :D

20:01  
Anonymous Anonym:

Fniss! Vi har Mazurka-filmerna både till uthyrning och som köp på mitt jobb (Videomix).

Har länge undrat om någon verkligen ser på dessa. Men nu fick jag ju mitt svar. Fniss =P

20:16  
Blogger Anna Nio:

Toni Bram: Massor av spont och kylle!

Eurotrashgirl: Lyllo dig, du kan ta hem dem när du vill (eftersom det tråkigt nog förmodligen inte är nån annan än vi som vill se dem fortfarande)! :D

14:24  
Blogger Trixtess:

EuroTrashGirl här i ny förpackning.

Njaaaee, jag vill nog inte se dem. Det är jag för bra för =P

Men vill du låna dem så hojta så fixar jag =D

01:48  

Skicka en kommentar

<< Home