28 oktober 2007

2007-2008

Deck the halls with boughs of holly, tack vare min ömma moders försorg så kommer jag komma hem över jul, och jag stannar dessutom över nyår, så ni tjockholmare får banne mig ordna ett hejdundrande kul nyårsparty! DO IT!

Nyårsafton 2005, jag och Ålen har det bra som fan.

Etiketter: , , , , ,

4 Åsikter

Anonymous Anonym:

Haha, jag trodde att det var Kylie Minogue till höger....:)

17:08  
Blogger Anna Nio:

Haha, men det var ju en fin komplimang till Ella i alla fall! :)

17:35  
Blogger carcerii:

Jag, Jon och Nina klurar på ngra storslagna nyårsplaner. Vi vet inte riktigt vad, men vill bestämt hitta på ngt riktigt skojsigt! Typ temafest eller annat! :D

19:07  
Blogger Anna Nio:

Madde: Åååh, det låter ju toppen! Tema film! Tema dekadens! Tema sekelskifte (valfritt vilket)! Eller vad? Iiih, jag är lätt på i alla fall. :)

19:10  

Skicka en kommentar

<< Home