22 oktober 2007

Intressant om klimatfrågan

Sprider denna filmsnutt vidare via Marres blogg. Koncentrera er i cirka nio minuter, det kan det vara värt. Jag vet inte vem mannen i klippet är, men det känns irrelevant när det handlar om för mig synbar logik.


Håller ni med? Sprid vidare i så fall.

Etiketter: , , ,

6 Åsikter

Anonymous Anonym:

Det där var fanimig det finaste(eller kanske snarare smartaste) jag hört sen jag konfirmerades!(om jag nu hade konfirmerats vill säga) :D

14:42  
Blogger Anna Nio:

Ja, jag tycker också det var snitsigt. Ska'ru ha ett fikon?

14:46  
Blogger Dallerberg:

Det finns en liten bonus i filmen också! Vart man än pausar så gör han en tokig grimasch!! :D

16:33  
Blogger Sanloko:

Nio, jag har länkat! Jag hoppas att min käre far tar sig nio minuter och tittar på filmen. Han tycker vårt Krav-handlande är löjligt...

19:26  
Blogger Anna Nio:

Slankan: Hahaha, så bra!

Sanna: Topp! Krav-handlande är fint och bra, ni gör mig glad i alla fall. :)

20:21  
Anonymous Anonym:

Kolla dessa också, han svarar på folk som kritiserar honom, galet kul. Men så är jag skapligt svag för nördar också... :D

www.youtube.com/watch?v=EGpYI9LcJkA
www.youtube.com/watch?v=iBy8dEtiCc4
www.youtube.com/watch?v=FjqikCEzP7w

00:47  

Skicka en kommentar

<< Home