04 januari 2006

Piller





I måndags åt jag mitt sista p-piller!
Ska bli jävligt spännande att se hur allting funkar rent naturligt, det har jag inte upplevt sen jag var sexton och började mosa i mig tabletter första gången. Hoppas det inte blir skit med alltihopa, det orkar jag inte med.






4 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Åååh du kommer må så sjukt bra och en massa ångestgrejer du inte kopplat ihop med pillrena innan kommer försvinna och du kommer dansa runt på små rosa moln! P-piller är djävulens verk och BARA dåligt :P
Varför ska du sluta med dem? Ska du ha barn? :D

12:54  
Anonymous Anonym:

Haha, HURRA! Jag har ätit dem så jävla länge att jag helt enkelt inte vill mixtra mer med kroppen. Och visst, jag vill ju ha barn också, och det känns som att jag vill låta kroppen bli normal rätt länge innan jag tar nåt sånt beslut. :)

16:05  
Anonymous Anonym:

Du får hålla oss uppdaterade med hur allt blir. Jag är ju själv långtidsmissbrukare. Kan vara spännande att få veta vad som händer.

11:56  
Anonymous Anonym:

Jag ska skriva in allt av relevans här, promise. :D

14:29  

Skicka en kommentar

<< Home