08 januari 2006

Så nära får ingen gå



Jag brukar nyttja det gamla hushållstricket att kleta på lite tandkräm på finnar över natten, för att de ska torka ut, och det funkar faktiskt ganska bra.

Mindre bra är att glömma bort att tvätta bort krämen på morgonen.

Så idag har jag varit i tvättstugan och hejat på folk, med tandkräm på hakan. Så oerhört tacksamt av mig. :D

3 Åsikter

Blogger Dallerberg:

hahaha sådär gör jag jämt också :D nu när jag käkar jävla skitminipiller så har jag så mkt finnar att jag i princip går ut med tandkräm i ansiktet dagligen

17:47  
Anonymous Anonym:

Hahaha. :D

Men jag trodde inte du kunde käka hormonpiller? Funkar inte spiralen längre?

18:05  
Blogger Dallerberg:

Nä alltså jag kan ju inte det egentligen, men man kan bara ha spiralen i 10 år så när jag tog ut den tänkte jag att jag kanske har annan kropp nu än jag hade när jag var 16.. så jag fick minipiller utan östrogen och de funkar rätt bra, jag blir inte psyko iaf. Däremot får jag råmkt finnar :D
Men den stora fördelen är att jag inte får mens så jag känner att det kan vara värt det!

21:40  

Skicka en kommentar

<< Home