01 februari 2006

Topplistan

Jag älskar att skriva listor. Så fort jag hittar ett quiz så vill jag publicera det själv, eller närhelst jag kommer att tänka på ett visst ämne, så vill jag skriva ned det i punktform. Det är ett behov jag har.
När jag skrivit klart en lista så känns den dock ofta supertråkig, som att jag inte hade nåt intressant att delge på det ämnet egentligen. Dessutom
glömmer jag alltid saker i dem också.
Man kan alltså ifrågasätta mitt listskrivande över huvud taget, faktiskt. Som härom veckan då jag skrev mina fyra favoritprogram på TV - glömde hälften. Jag gör ett försök med en ny, mer komplett TV-lista, så ska jag försöka bättra mig angående glömskan i listorna. Vad gäller intresset så är det upp till er läsare förstås.

Listan inkluderar även sånt som inte visas längre/för tillfället. Dock inte sånt jag såg som barn, för då skulle den bli oändligt lång. :D Jag garanterar att jag glömt nåt nu ändå, men den känns åtminstonde mer komplett än den gjorde sist. Alltid nåt.

TV-tajm:
• Americas Next Top Model

• Idol
• Lost

• Gilmore Girls

• Medium

• Desperate Housewives

• CSI

• Mythbusters
• American Idol
• Project Runway
• Single Girls
• Izabellas Bröllop
• The Ultimate Love Test
• That 70s House
• Ricki Lake
• Scrapheap Challenge
• So You Think You Can Dance?
• Temptation Island (både amerikanska och nordiska)
• The Bachelor (första nordiska omgången)

1 Åsikter

Anonymous Anonym:

Jag ska försöka ta kort med mobilen och lägga in tänkte jag. :) Han tyckte den var fin, men han har inte sett den på än ens! Det ska åtgärdas ikväll hoppas jag. :)
Måste skriva och visa mina fina klackskor också, kan göra två flugor på smällen!

16:27  

Skicka en kommentar

<< Home