22 februari 2006

Vårskor

Åh, de är jättefina! Vardagsglamour som fan, precis vad jag behöver för att bli lycklig. Om det nu bara kunde sluta snöa, och om jag kunde få råd med fina skorna så vore jag lite gladare än jag är just nu. Därmed inte sagt att jag är olycklig just nu, men med nya skor är man alltid mer nöjd än utan. It's a fact.

3 Åsikter

Anonymous Anonym:

Jaa, det tycker jag! Jag vill ha vårjacka och slippa vantar också! Vet inte säkert om jag har råd med de här fina skimrande skorna än, men jag hoppas det. Annars hoppas jag att de finns kvar nästa månad också. Eftersom de är helt nyinkomna så borde de göra det, hoppas, hoppas.

17:33  
Anonymous Anonym:

Din Sko faktiskt. De har även superfina röda, 60-talsaktiga ballerinaliknande skor där, som du skulle kunna gilla. En väldigt enkel men snygg modell, och jag tror även de fanns i vitt.

Gött mos! :D Jag köpte en kort, knallröd, delvis veckad kjol med stora knappar framtill (på H&M såklart), så nu får det tamigfan bli kjolväder snart!

12:23  
Anonymous Anonym:

Här är de röda skorna:
http://www.dinsko.se/cache/ttf/01176715701137e38e.jpg
Fanns mycket riktigt i vitt också, 280 kronor. :)

15:14  

Skicka en kommentar

<< Home