04 maj 2006

Broderskärlek


I natt drömde jag om Ellas bror. Jag drömde att han var kär i mig och ville gifta sig med mig. Fast han var utvecklingsstörd i drömmen, och det var ett himla hysch-hysch om det. Vet inte om det var så att Ella försökte låtsats att det inte var så eller om hon försökte hindra andra från att få veta det. :D I drömmen hette han dessutom inte samma sak som Ella och resten av familjen i efternamn, han hette Åkerblom Pilarm istället. :D Vet inte om det var nån förskjutning för att han var utvecklingsstörd eller så, familjen verkade inte uppskatta att han var det alls i alla fall. :D Dessutom hette han Fredrik i förnamn, fast det heter han inte egentligen. Helt absurt. :D

Annars drömde jag att jag var en superhjältinna, fast att jag inte hade nån kostym utan susade runt i ett täcke istället. Rätt oball. :(

Poppar nu: Johnny Cash - "Give my Love to Rose"

2 Åsikter

Blogger myra:

hahahahaha. Du kanske har en hemlig fetisch på utvecklingsstörda eller så vill du helt enkelt vara med i Ellas familj? Fantastiskt namn hade han f.ö. kanske ngt att tänka på om det skulle komma ngn varelse som ska döpas? :D

17:52  
Blogger Anna Nio:

Hahaha, ja, jag är JÄTTEsugen på utvecklingsstörda och på att byta namn till Åkerblom Pilarm, JÄTTE! :D Att vara med Ellas familj kan jag nog vilja, de verkar vara roliga, precis som hon, men jag vill inte det genom ingifte. :D

17:59  

Skicka en kommentar

<< Home