26 augusti 2006

Känt folk älskar Kent

Dagens låt: Kent - "Du är Ånga".

"Men när natten var ljus
I vårt sextiotalshus
Så var vi långt, långt, långt härifrån

I vår dröm om att fly till någonting nytt."

Eller för den delen, hela "Du & Jag Döden". Eller vilken Kentskiva som helst. Åh, Jocke Berg, om du bara visste hur länge jag älskat dig på håll. :D

4 Åsikter

Blogger karro:

ååh. vi är flera. <3 jocke. <3 kent. ibland när man lyssnar är de ju så bra att man nästan döööör.

ps. idag fick jag skriva in iperud som wv. det låter ju nästan som ett ord. typ som en sak. kanske ett klädesplagg, typ en mössa. hmm.

21:15  
Blogger Anna Nio:

Haha, jag älskar word verification (men inte lika mycket som Kent), har också fått en hel del konstiga saker ibland. :D

01:06  
Blogger karro:

haha. jag hatar det. :P men jag anstränger mig hos dig och anna och skriver ändå. hos andra skiter jag i det, bara så ni VET. ;)

12:39  
Blogger Anna Nio:

*hedrad* :D

00:29  

Skicka en kommentar

<< Home