19 augusti 2006

Ikväll

Ikväll sitter det fem supernördar utspridda i vår lägenhet. Det är sladdar, skärmar och datorsurr överallt. Själv maratonkollar jag på film och sunkar framför Helgon och bloggar i brist på annat. Jag känner mig ganska malplacerad bland gubbarna här, men on the bright side kan jag välja film helt själv i varje fall. Synd bara att jag tycker det är förbålt trist att se på film utan sällskap.

Övrigt spännande under dagen har varit lite födelsedagsgrubbel och en överhängande matthetskänsla. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om jag bara är trött. Trött är jag ju alltid, så det är svårt att avgöra.

På måndag fyller min darling Ella år och måndagen därpå fyller min darling Johan. Pappa fyller dagen efter det, min bror en vecka därefter och mamma ytterligare en vecka efter det. Förutom det så har även Ellas man fyllt år, samt att tre havande kvinnor i min yttre bekantskapskrets beräknar föda när som helst under den kommande födelsedagsrushen. What's so great about slutet på augusti och början på september, huh?

2 Åsikter

Blogger myra:

Det var nog så kallt och mörkt i november/december så alla passade på att kramas extra mkt :D

14:33  
Blogger Anna Nio:

"Den natten kramades Bamse och Brummelisa extra mycket." :D

15:53  

Skicka en kommentar

<< Home