15 augusti 2006

Dagens nostalgitripp

Riktig kille. Herregud vad det var kul när det var nytt. Dag femton är fortfarande en av de roligaste saker jag läst på nätet. Word up, bro. :D

Sambal Oelek, starkt, men gott.
Jag lade ned 20 burkar i riktig killes vagn när han var och handlade.
Han märkte inget utan betalade bara och gick ut från butiken.
Jag gick fram till kassörskan han handlat av och sa:

- Jävlar, vad den killen köpte Sambal Oelek!
- Han köpte inte Sambal Oelek, svarade hon
- Det var Piri-piri.

Jag hade lagt i fel.

---
Nu är uppenbarligen sidan nere. Typiskt.

8 Åsikter

Blogger andrea:

förstår inte Riktig Kille? gick in på sidan, bara en countdown, till vad liksom? IM SO STOOPID. :D

12:10  
Blogger anna:

jag är nog lika stoopid isf, för jag fattar inte heller?`:D

17:03  
Blogger Anna Nio:

Öh? Countdown? Man klickar på "Riktig kille" och sen klickar man på dag 1, 2, 3 osv, i menyn längst ned på sidan... Tyvärr verkar det ha pajat efter dag 30-nånting, men det är roligt upp tills dess i varje fall.

Y'ALL ARE SO STOOPID! :D

17:59  
Anonymous Anonym:

Men det är ju faktiskt en countdown när man klickar på länken och inte den riktiga sidan... Kanske hänt nåt sen du fläkte upp länken?

13:18  
Blogger Anna Nio:

Men det här är ju sjukt - när jag la upp länken var sidan helt normal. Efter kommentarerna om nedräkningen var sidan fortfarande normal för mig. Först idag så ser även jag nedräkningen. Vad är oddsen för att den skulle göras om just när jag kommit ihåg den igen? Sånt är läskigt. :O

Undrar vad den räknar ned till? Ska han ta över världen eller nåt?

15:42  
Anonymous Anonym:

Det verkar som att det har släppts en bok med Riktig Kille... Det kanske är nåt angående den, eller så börjar det nåt nytt experiment?

16:51  
Blogger Anna Nio:

Jag vet inte, men det stod om boken när jag var inne och när sidan funkade också. Hoppas det är nåt nytt projekt. :D

19:29  
Blogger Daeminimon:

sidan var nere medans de oversatte till engelska och tyska. den funkar igen nu. Dag 15 ar min personliga favorit ocksa!

18:56  

Skicka en kommentar

<< Home