13 augusti 2006

Päronen

Nu har mor och far varit och hälsat på i vår lägenhet. De tyckte den var fin och mysig, vilket gör både mig och min man glada förstås. :) Jag bjöd på örtlasagne och hasselnötsbiffar till middag. Detta uppskattades mycket av mor och avskyddes i varje fall inte av far (det är ett mycket gott betyg för att vara han, trust me). Efter maten åt de upp all min ägglikörglass! :D Vår inneboendes förra rum utnämndes till ett rymligt styrketräningsrum, vår innergård var mycket omtyckt och bägge trodde att den stora spegeln i sovrummet var ytterligare ett rum vid första anblicken. Pappa döpte även snabbt vår turkbutik till Hassans Nötter, vilket nog är ett namn som kommer få hänga med för vår del. :D

2 Åsikter

Blogger anna:

jag kan inte riktigt helt lita på att jag har ett bra och fint hem innan mamma har godkänt. hihi. kanske bara jag som är mamas girl iofs :D

16:20  
Blogger Anna Nio:

Haha, närå. :D Det är som min mor sa, när jag ondgjorde mig över våra tråkiga tapeter: "Men vi som kommer hit för första gången ser ju inte dem, vi ser bara allt som ni har i hemmet istället." Det kändes bra, då kanske det trots allt inte är så fult och missmatchande som jag inbillar mig. :)

20:43  

Skicka en kommentar

<< Home