19 augusti 2006

Ett ögonblicks insikt

Jag tittade av en slump lite på bilder från nyårsafton 2003 och insåg att alla som hade ett förhållande eller något liknande just då, inte har det längre. Det kändes lite sjukt faktiskt, att verkligen ALLA har gjort slut sedan dess. Tragiskt på sätt och vis, men bra på många andra sätt. Jag hoppas att alla är lyckligare nu. I know I am. :)

Det var om inte annat en mycket bra nyårsafton i varje fall. :D

2 Åsikter

Blogger Dallerberg:

På nåt sätt ser det ut som att det var en helt underbar nyårsafton på den bilden. Sjunger ni eller? :D

05:01  
Blogger Anna Nio:

Alla sjunger "Sista morgonen" av Niklas Strömstedt, det hör till att sjunga den så fort man är full. Antar att det är jag som plåtat eftersom jag inte är med på bilden, dock - men jag sjunger garanterat också. :D

12:25  

Skicka en kommentar

<< Home