19 augusti 2006

FYI

Jag har skaffat en bilddagbok. Men jag har ingen digitalkamera, så det blir troligen inte särskilt frekventa uppladdningar där. Det finns bilder från juni och framåt i varje fall, slit dem med hälsan.

3 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Ja vad roligt, jag gick genast in och kommenterade! :D jag vill också ha men jag vet att jag inte kommer lägga upp några bilder ändå, jag är alldeles för lat :D

05:00  
Blogger Anna Nio:

Haha, jag skaffade den för ett tag sedan, för att man var tvungen att vara medlem för att se bilder som folk inte ville ha offentliga. Hade inte tänkt lägga upp några bilder alls i den. Men sen har fotostället jag framkallar hos börjat med att man även kan få bilderna på CD för 39 spänn extra när man framkallar dem, vilket är ganska värt faktiskt.

12:23  
Blogger anna:

åh vad roligt! jag älskar att kolla kort :D

15:46  

Skicka en kommentar

<< Home