03 september 2006

Lurad av reklamen?

Haha, jag älskar Telia-pappan.
"En ...skrivare?"
"Bättre upp! En skrivmaskin! Inga virus!"

Jag tycker så synd om honom för att han har såna skitungar till barn, hoppas Teliapappan träffar en Teliafru snart, det skulle göra mig glad.

Och en egen hemsida har han också!

5 Åsikter

Blogger anna:

ja åh! han är ju så sorglig och söt. när han fick äta ensam på kinarestaurangen i julas så kom det nästan en liten tår i ögonvrån :)

14:37  
Blogger Anna Nio:

Den är min favorit också, eller ja, anti-favorit eller hur man ska säga. Jag blir också särskilt ledsen av just den reklamen. :O:D
Annars gillar jag den när sonen ska hämta nåt som är uppe på hustaket för att inte pappan törs, och så säger pappan "Joo, det fixar du. Du får en tjuga för det." Hahahaha, och så vågar inte sonen komma ned utan blir hämtad av brandkår. :D

19:21  
Blogger karro:

haha åh jaa han är så sööööt. helt tragisk och så himla fel bara.

20:19  
Blogger myra:

Hahaha, han påminner så mkt om min egen far, det är faktiskt lite småhemskt. Hoppas dock inte att vi barn har varit lika hemska mot hnm som teliapappans.

Kinarestaurangavsnittet, el vad man ska kalla det, var verkligen jättehemskt, blev nästan tvungen att slå om när det kom. Stackaren!

21:38  
Blogger Anna Nio:

Alla älskar Teliapappan, han känns så sann och så missförstådd. Kanske uppskattar vi honom för att vi dels känner igen våra fäder, och dels för att vi samtidigt förstår hans känslor av att vara loser-farsan och hur omöjligt det är för honom att bli "rätt" för sina barn, samt hur gärna han faktiskt vill bli det. Arme man, tur att det bara är en karaktär ändå. :)

Jag älskade den när han skickade en "rolig film" till en kollega också, den där det är "vacker skärgårdsmiljö" först, och plötsligt dyker en stor apa upp på skärmen och skriker, hahahahaha. Kollegan tyckte inte alls det var kul, hahaa. :D

00:28  

Skicka en kommentar

<< Home