22 januari 2007

Reseinköp

Vad som köpts:
1. Vita långkalsonger - check.

2. Nya upp-till-knät-strumpor - check.
3. Hot pink hoodie - check.
4. Nya hårsnoddar - check.
5. Filmrullar - check.
6. En snygg gubbsmäck - check.
7. Dödskallehalsband - check.
8. SEK inväxlade till £ - check.
9. Två stycken piercingringar isatta i öronen - check.

Anledningarna:
1.
Att ha under ljusa tights, och för att ha mer än ett par långisar som man nöter sönder.
2.
Med fungerande resår till skillnad mot alla mina gamla ditos, värmer vaderna.
3.
För att hålla värmen och vara snygg samtidigt, dessutom håller den gamla svarta på att falla sönder.
4.
Som inte ser ut som en hög spräckta fisringar och som således faktiskt håller ordning på lejonmanen.
5.
Förutom att puckot i butiken gav mig ASA/ISO 200, vilket knappast kommer ge strålande resultat i nattlivet och med vår skruttkamera. Alltså måste jag köpa en ny rulle i London istället. Ändå. Kretin.
6. Äntligen har jag hittat en som passar mitt gigantohuvud, har letat i HONDRA år allra minst! :D
7. Nedsatt från femtio bagis till halva priset, och sedan hade jag en H&M clubkupong som gav mig ytterligare 20% rabatt.
8. Ja. Cash is king.
9. Istället för mina fula gamla läkringar. Fick dem dessutom graaatis av en gammal kamrat som flyttat till stada och börjat jobba på piercingstudio här, kudos. :)

Mest värmande attiraljer har alltså inhandlats, kändes extra välbehövligt med tanke på temperaturen här i svedala dag (= il temperatura iskallt). I övermorgon bär det av, mina vänner, which is SUPERNART! :D

Etiketter: ,

6 Åsikter

Blogger Sofia:

Buuu, jag har små många små spräckta fisringar i glada färger hemma. :(

20:56  
Blogger Anna Nio:

Haha, jag HATAR när de blir såna, det är helt kört att kontrollera mitt jävla svall då. Men det är svårt att hitta såna tunna snoddar i andra färger än svart eller tråkbrunbeige faktiskt. Illa, illa. :/

21:00  
Blogger Dallerberg:

Jag har precis motsatta problemet, jag hittar aldrig hårsnoddar i svart utan de ska alltid vara i tusen olika neonfärger :D

01:20  
Blogger Anna Nio:

Marre: Ameh, värsta upp-och-nedvända världen! :D

10:36  
Blogger anna:

åh hoppas ni får superskoj och tar maaaassa kort som vi får se sen :)

18:01  
Blogger Anna Nio:

Anna: Tack, det hoppas jag med. :D Jag hoppas även på det där med korten, men jag lovar inget, har ju ingen digicam! :O

18:31  

Skicka en kommentar

<< Home