21 februari 2007

Celebrity Love Match!

Your Celebrity Match is: Ed Norton


Edward Norton

Born: August 18, 1969
Actor Edward Norton is famous for his roles in Fight Club, People vs. Larry Flynt, Rounders, and American History X.

Your next closest matches were:

  • Morgan Freeman
  • Tommy Lee Jones
  • Bruce Springsteen

---

Hahahaha, jag är nöjd, men mest nöjd är jag med att jag INTE fick någon av de närmaste alternativen. :D:D:D Prova själva om ni vill. :)

Etiketter:

16 Åsikter

Anonymous Anonym:

GAH! Jag fick Mel Gibson! *hulkar*

Näst närmast var:

Kevin Spacey
Sean Penn
Bruce Springsteen

De verkar förresten tycka att Bruce behöver en date. ;-)

//Monika

14:13  
Blogger Maria:

Hi hi. Detta verkar mycket roligt. Jag ska genast kolla vem jag får.

14:13  
Anonymous Anonym:

Kirsten Dunst! Närmast var Natalie Portman och några till jag inte minns...:)

14:23  
Blogger Anna Nio:

Monika: Hahahahaha, urrrk. Ja, Brucan kanske är mr lonleyhearts? :D

Erik: Oooh, jag vill hellre dejta Natalie än Bruce, ANYDAY. :D

Min man fick Sandra Bullock, han var INTE så nöjd. :D

15:16  
Anonymous Anonym:

EWWW, jag fick Kevin Spacey! Han är ju smygbög också, jag undrar när han ska komma ut?

Som extramos blev det:
Sean Penn
Mel Gibson
Bruce Springsteen

15:59  
Anonymous Anonym:

Vill bara tillägga: Edward Northon är ju HELT OK, men Monkas, Mel Gibson :-D HILARIOUS!

16:03  
Blogger Martin:

Fy faaan.
Glenn Close.

16:15  
Anonymous Anonym:

Woohoo! Dave Matthews :)

19:27  
Blogger Anna Nio:

Vad är dealen med Springsteen här? :D:D:D

Far: LOTR! :D

23:28  
Anonymous Anonym:

läste dina inlägg från london och i sista äter du indisk hämtmat, har anat mig till att du bor i Frölunda och frågan är nu om maten var från den indiska på frölunda torg eller om det finns någon annan (bättre kanske) i frölunda?

Om jag helt missförstått och du inte bor i frölunda, my mistake :)

09:27  
Blogger Anna Nio:

Anonym: Stämmer bra, det är den indiska restaurangen på torget. Maten är supergod, förutsatt att man inte äter något från lunchmenyn - då sjunker kvaliteten såväl som priset - så det är värt de extra pengarna att välja från á la carte-menyn istället.

09:44  
Blogger Maria:

Fick samma matches som du! En skillnad: Brucan var före Tommy Lee. Thanks god ;D

14:08  
Blogger Anna Nio:

Maria: Nämen :D Fast jag tar hellre Tommy Lee Jones före Bruce, jag skulle skratta på mig av att dejta Bruce (av skäl som saknar all logik). :D

14:25  
Blogger anna:

jag fick sean penn, så trevligt :)

16:06  
Blogger Dallerberg:

Jag fick också Mel Gibson :/

Och såklart bruce springsteen som next closest match :D

12:37  
Blogger Anna Nio:

Hahaha, det kanske bara finns typ fem kändisar per kön inlagda där? :D

14:16  

Skicka en kommentar

<< Home