15 februari 2007

Girl, you know it's true

Åh, Milli Vanillis "karriär" ska bli film, lätt att jag ska se den. :D

Etiketter:

5 Åsikter

Blogger karro:

hahaha åååååh jaaaa vad roligt! hoppas att de har såna fina blåturkosa kavaher med superaxelvaddar i filmen också. :D

18:07  
Blogger Anna Nio:

Det MÅSTE de ju ha, annars är det inte Milli Vanilli (öh, dem som syntes alltså, inte de som sjöng, hehu). :D

18:08  
Blogger anna:

åh herregud. jag fick nästan stånd där. eller, jag hade fått det om jag var man.
eller förmodligen inte, men iaf: wheiii den filmen måste man ju faktiskt se!

jag drömmer om en åldrande, svartmålad don johnson i en av huvudrollerna.

(stånd igen)

:D

01:22  
Blogger Dallerberg:

hahhahhaha ååååh :D:D:D är det sant!? Det är som en dröm :D

13:05  
Blogger Anna Nio:

Jag hoppas verkligen det är sant, det vore så kalkonigt och kul att få se. :D

Don Johnson som svart tysk? Sexigt. ;D

13:11  

Skicka en kommentar

<< Home