09 februari 2007

Läget i Ryssland

Såhär är det:

Jag har huvudvärk varje dag, det pulserar i öronen på ett mycket otrevligt sätt.
Jag kan inte äta socker för då går kroppen sönder, jag blir stirrig, skakig och kan absolut inte sova samt glömmer att både äta och dricka - heroin, anyone?
Jag har hoppat av skolan eftersom jag ligger hopplöst efter och helt saknar motivation att studera, jag fick praktiskt taget andnöd av att tänka på att försöka komma ikapp, allt medan det hela tiden blev värre och värre och värre.
Jag söker deltidsjobb för att tillsammans med mitt nuvarande extrajobb kunna få ihop en normal inkomst, tips emottaget tacksamt. Och snabbt.
Jag är mycket besviken på en (f.d.) vän. Nuff said.
Jag blev folkilsken när jag kommit hem från London, antagligen för att jag levt i en bubbla av kulkulkul och inga bekymmer mer än hur man skulle få pengarna att räcka i en vecka. Väl hemma fanns alla gamla bekymmer kvar just där jag lämnat dem, jag hade bara inte hunnit tänka på dem i en veckas tid. Det var smärtsamt, men nu är det bättre. Förutom huvudvärken, alltså, men den har funnits där länge. Vad gör man åt sånt?
Jag och Marre har startat en receptblogg där vi och de som vill kan vara med och dela med sig av goda recept. Är det nån som vill vara med och skriva där? Ge mig en mailadress så bjuckar jag in er. :)

Etiketter:

5 Åsikter

Blogger anna:

åh vad jobbigt när det händer mycket tråkigt/jobbigt samtidigt.
har inte så mycket uppiggande att säga förutom: *ATTACKKRAMAS* :)

15:51  
Blogger Anna Nio:

:D:D:D Det funkar bra det! :D

16:00  
Blogger Mård:

woho jag vill vara med på receptbloggeriet om jag får :D
maila mig på det där andra stället, det som du ser som rosa och jag ser som grått.

20:32  
Blogger Anna Nio:

Mården: Ja, jättegärna! Jag mailar rajtawej! :D

20:52  
Blogger myra:

Ja, det verkar dock som att man aldrig kommer ifrån ryssland! :(

Hoppas det känns bättre nu iaf.

KRAAAAM!

13:14  

Skicka en kommentar

<< Home