04 februari 2007

Mer London?

Är det nån som är intresserad av att läsa mer om londonresan över huvud taget eller ska jag bara slopa resten? Jag kan inte återge allt kortfattat i ett och samma inlägg, it's just not who I am!





Etiketter:

5 Åsikter

Blogger myra:

Du skriver väl inte för andra eg. utan för din egen skull, eller? Om inte annat är det väl ett sätt för dig att minnas vad som inträffade, sedan är det väl skit samma om folk väljer att läsa det eller ej.
:]

Leopardskorna var supersnygga btw!

22:25  
Blogger Anna Nio:

Tja, om jag bara skrev för mig själv skulle jag inte lägga upp det på nätet/inte lämna ut adresen till folk. Klart jag vill att andra ska läsa det jag skriver och se något intresse i att läsa det också. Men visst, även för mig själv också såklart, men det är så tråkigt att skriva långa, långa inlägg och inte veta om folk bara skummar förbi dem eller om de faktiskt vill läsa dem. :)

Tack, me loves them long time. :D

22:28  
Blogger Madde (maddepladder):

Jag tyckte det va jättekul att läsa om londonresan (och se bilder!), läser gärna fortsättningen!

23:18  
Blogger Dallerberg:

Jag läser också gärna mer!

23:31  
Blogger Anna Nio:

Tjoho, vad roligt. :D Då kommer resten... nu! :D

23:35  

Skicka en kommentar

<< Home