31 januari 2007

And so you're back, from outer space

Nu är jag hemma! Det här har jag köpt (fast inte kuddarna och soffan såklart)! Saknas lite örhängen och armband på bilden bara, samt ännu mer av världens godaste chips.

Får skriva mer när hjärnan återtagit fast form och öronen slutat kännas tryckskadade. Ikväll har jag njutit av 1) min mans sällskap, 2) internet, 3) ett rent hem, 4) att inte behöva frysa, och senare kommer jag säkert gråta av lycka över min stora, sköna säng också. :D

Men jag har haft det sjukt kul, fast det är fruktansvärt skönt att vara hemma också. No place like it. Och apropå det - från och med nu kan jag bara så ihop klackarna på mina Dorothy-inspirerade klackskor ifall jag längtar hem också. Ain't they purdy?

Etiketter: , ,

4 Åsikter

Blogger karro:

välkommen heeem! :D

22:55  
Blogger Anna Nio:

Taaack. :D

22:57  
Blogger Sofia:

Å, så fina Dorothy-skorna är! ^__^

02:06  
Blogger Anna Nio:

Fia: Tack. :) Ska skriva mer om mina inköp och äventyr idag hoppas jag.

12:20  

Skicka en kommentar

<< Home