01 februari 2007

Kända människor jag skulle vilja vara kompis med på riktigt

George Clooney
Johnny Cash
Ewan McGregor
Sylvester Stallone
Tyra Banks
Adrienne Curry
Elyse Sewell
Johnny Depp

Och såklart, mina svenska inredar/hantverkarfavoriter:
Johnnie Krigström och Mattias Särnholm
Andrea Engsäll, Tom Bertling och Caroline Löwgren

Etiketter:

4 Åsikter

Blogger Martin:

Det kan du GLÖMMA! Du får stå ut med sånna som mig, moahahaha!

Bra i LÅNDÅN?

11:17  
Blogger Anna Nio:

Haha, FAN OCKSÅ! :D Ja, det var kalajs, ska skriva mer om det när jag har tid, nu ska jag hinna med de sista dagarna av filmfestivalen också. Hon får jobba, hon får streta *LER ASKUNGEN*.

13:36  
Blogger CocoD:

I looovveee Johhny, Adrianne & Tyra :D
hur fan fick du tag på pirat layouten?

22:25  
Blogger Anna Nio:

Japandoll: Den har jag gjort själv förstås. :)

22:31  

Skicka en kommentar

<< Home