13 april 2007

Road trip

Jag kommer till Stockholm i Valborg, y'all. Brace yerselves. :D

Jag har inga definitiva planer än, så jag är öppen för förslag. Självklart är det INTE fucking jävla Hootchy Kootchy när jag är uppe, och INTE heller Rocket Room, eftersom det är nån slags universell lag som säger att jag aldrig kommer få gå på de klubbarna. I guess. Pruttställen!

Men andra förslag på roliga nöjen ser jag fram emot. Lek med mig mellan den 26 och 30/4, that's an order. :)

Såhär roligt var det med Andrea sist jag var på visit.

Etiketter: ,

10 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Men din jävla BÖÖÖG jag är ju ledig heeeeela den helgen fre-sön men så ska jag på en jävla skitkryssning med några skitkollegor BARA FÖR ATT DU KOMMER :(

Iofs, nu har jag ännu en anledning att försöka banga kryssningen. Den är redan betald och de kommer döda mig om jag bangar men om jag kommer på en riktigt bra anledning så kanske det går! :D

14:53  
Blogger Anna Nio:

Amen FAAAAN, din jävla BÖÖÖÖGTANT! :( Ja, banga! Kom på nån asbra anledning, typ, uhm, att jag ska dö om en månad och du MÅSTE träffa mig innan jag dör. :D

Eller vafan, du kan banga i protest mot det där med jobbet de sumpade för dig!

15:33  
Blogger Dallerberg:

Jag kanske kan se till att jag slutar tidigt på torsdagen så kan vi dricka drinkar för 55 kronor på vampire lounge, eller så kan vi hitta på något på söndagen. Kryssningen är fre-lör men jag kommer troligtvis vara mer död än levande på lördagen om du inte vill SUPA så jag bara kan fortsätta när jag kommer av båten, men jag tror vi är för gamla för det :D

02:28  
Anonymous Anonym:

Hujja! Min favoritsyster(och per default därför också minst favoritsyster) kommer till civilisationen! :D Vi måste dejta!

Om du undrar varför jag inte kommenterat något på två veckor så beror det på att jag och Mia har varit i Frankrike och vandrat... men det har säkert den ömma redan berättat allt om...:)

10:05  
Blogger Anna Nio:

PartyMarreBarre: På torsdagen är jag framme fem i nio på centralen, och måste nog först dumpa packning. Lär vara rätt seg efter att ha jobbat och åkt tåg, men om du är borta hela helgen annars så får vi såklart ses då. :) Haha, jag är verkligen ingen UNGDOM längre, så sånt där toksupande klarar jag inte heller av. :D Men jag åker hem först på tisdag, så söndag och måndag kan man ju också ses. :)

Oh, brother: Haha, jag vet, modren har berättat detta minst tre gånger. :D Du får däremot gärna berätta om hur ni hade det, fast det kan vi ju ta när vi ses då. :D

10:47  
Blogger Martin:

Jag och sara ska också till sthlm då! Fast vi stannar till den 1a.

10:48  
Blogger Anna Nio:

Far: Kul! Vad ska ni göra? Vi kan säkert ses någonting då. :)

16:48  
Blogger Sanloko:

Vi ska till Landsort hela veckan (vår bröllopsresa!), men valborgsmässoafton ska vi nog göra något socialt med andra människor. Du kan ju höra av dig om ingen annan har dragit ut dig på äventyr! Johan har mitt nummer.

18:59  
Blogger Anna Nio:

Sanna: Jomenvisst, det ska säkert gå att hinna med att ses lite. :)

19:48  
Blogger Dallerberg:

Ja det är klart, jag jobbar på måndag men det går ju att ta en fika eller ngt iallafall före jobbet om det skulle vara så :)

09:46  

Skicka en kommentar

<< Home