04 april 2007

That's right Artoo, we're going to the Degobah system

Åh gud, Nikko Home Electronics har tagit fram en DVD-spelare med integrerad videoprojektor och högtalare i form av R2D2! Ge mig, GE MIG:
"Hemmaversionen av R2D2 är drygt en halvmeter hög och klarar av att spela DVD, SVCD, MP3 och musikskivor samt visa bilder. Robotens huvud kan vinklas och styras via Millenium Falcon fjärrkontrollen så bilden kan visas i taket. R2D2 tar gärna emot information även via minneskort eller så dockar du bara din iPod i honom. En egen R2D2 kostar dessutom bara 23 000 kronor."

Nyheten funnen i Metro.

Etiketter: , ,

3 Åsikter

Blogger Sofia:

ÅÅÅ! Ska vi adoptera en ihop? ^___^ Vi kan ha delad vårdnad om honom.

I morgon åker jag in i de djupaste, hemlighetsfullaste och mörkaste delarna av dalarna, ha en glad påsk!

00:38  
Blogger Anna Nio:

Ja, LÄTT, hade jag mer pengar hade jag faktiskt övervägt en sån här. It's so KJUUUT!

Ojoj, ha det gott, glad påsk indeedy. :)

10:18  
Blogger karro:

ååååååååhhh jag vill också haaa!

13:01  

Skicka en kommentar

<< Home