29 mars 2007

An evil craving

Herregud vad godissugen jag är.

Varför ska det vara så svårt att leva med socker? Och vad gör man när man är skittrött och sockersugen och inte har lust att göra nåt annat än att äta snarr och kolla på en film? Sheite.

Etiketter:

5 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Godissug är helt värdelöst :( idag köpte jag en påse bilar i en automat på plattformen i Ropsten bara för att jag råkade ha en tia i fickan! Och tryckte i mig hela skiten på typ 10 minuter :O

Trots att jag inte alls tänkt äta godis på hela dan :(

Det var fan lättare att sluta röka..

00:50  
Anonymous Anonym:

Håller med Slangily/Slankan ;D.
Godissug suger:(
Har ett yamigt och nyttigt recept om man vill testa:
Ta ex skivade päron och/el äpplen (går bra oskalat) och torka i ugnen på 100 grader i ca 3 timmar plus-minus beroende på ugn och hur stora skivor man gjort. Vänd dskivorna eft halvtid el rör runt om dom klistrat ihop sig.
Vill man lyxa till dom sega fruktisarna så kan dom doppas i nån mörk/ljus choklad man gillar. Mörk är bättre än ljus näringsmässigt.
Kanske kan gå med i Yam Yam, blev inbjuden av Slangily men har så lite tid numera pga min lilla Isabelle som behöver mkt. Men lägger gärna in nåt recept nån gång ibland.

11:34  
Blogger Anna Nio:

Ja, det är helt otroligt hur starkt suget är. Tyckte också att sluta röka var a piece of cake, men sluta med socker går bara inte.

Marie, vore jättekul om du gick med i Yam Yam, men känner du att du inte har tid kanske du kan maila recept till Maria så kan hon lägga upp dem åt dig istället? :)

Slankan, vad fint, det ska jag med börja kalla dig, Marre. :D

10:46  
Blogger Dallerberg:

haha jag måst ebyta nick till Slankan nu :D
Det blir bara svårare och svårare och förklara vad mina nick betyder :D

20:31  
Blogger Anna Nio:

Marre: Haha, säg bara att det är ditt smeknamn som du haft sedan barn, du vet inte vad det betyder. :D

14:03  

Skicka en kommentar

<< Home