28 mars 2007

Nevermore

Saker jag aldrig upplevt och heller inte vill uppleva, baserat på medialt utnötande (aslo known as tjat):

Joan Didion - "Ett År av Magiskt Tänkade"
Babyshambles
Stieg Trenter - "Män som Hatar Kvinnor"
Modebloggar
I'm From Barcelona
Fibes, Oh Fibes!
• Lily Allen
• Atkins
• Onlinepoker

Företag vars reklamer jag hatar, urskiljningslöst (även detta delvis baserat på tjat, delvis på rent vidriga karaktärer och usla idéer):
• Telenor
• Eniro

Etiketter: ,

13 Åsikter

Blogger Sanloko:

Jag HATAR de "gulliga" trollen som är i Eniroreklamen. DÖ! DÖ! DÖ! Hur fan kan man få pengar för att kläcka en sån jävulskt dålig reklamidé?

22:03  
Blogger myra:

Hahahaha!
Word!

22:13  
Blogger Anna Nio:

Sanna: JA, de ska BRINNA i EVIGHET (både trollen och reklammakarna)! Jag vill ringa 079 75 som straff istället men är inte säker på att det skulle funka. Saknar den gamla leranimerade reklamen från way back med gubbarna i frisörsalongen som sjöng en sång om nummerupplysning (jag kan hela sången än idag). :D

Myra: JEA! :D

22:36  
Blogger Mård:

Så jävla word hörs härifrån as well.
Mina privata tillägg är: My Chemical Gudförbannade Romance, Sandi Thom (jag dödar radion snart), Linda Sundblad, Mando jävla Diao, GI-metoden, Madonna + H&M, boxer-Råger och barnsliga, Britneys frippa, gnälliga, felstavande, bortskämda bloggare überhaupt.
Heh. All rise.

23:32  
Blogger Anna Nio:

Mården: Haha, Madonnas H&M-bajs, Mando Diao, Brittans frippa och GI-tjatet ÄR störande, men dessvärre har jag upplevt samtliga genom media. Listan i detta inlägg är alltså sånt jag bara sett blivit haussat i tryck/eter men inte vet ett smack om (aldrig hört musiken/läst böckerna/vet vad bantningen går ut på, etc). Men trust me, det kommer nog en "stör-ihjäl-mig-på"-lista över sånt jag HAR sett för mycket av snart också. Då ska jag omhulda dina tips. :D

10:59  
Anonymous Anonym:

"Om du vill ringa, en vän eller dummer, behöver du bara ett endaste nummer!" :D :D :D

17:50  
Blogger Anna Nio:

Erik: Självklart minns du den också! Den var kung. :D

18:05  
Blogger karro:

alltså jag skäms fan för att jobba på eniro varje gång jag ser den äckliga jävla reklamen. USCH. det är väl visserligen inte ngt classy jobb till att börja med, men reklamen sänker statusen med minst 500%. återigen, USCH.

18:50  
Anonymous Anonym:

Fett kung är den t om...:)

19:28  
Blogger Anna Nio:

Karro: Stackars dig, jag lovar att inte basera mitt tyckande om dig som person på din arbetsplats reklamsnuttar. :)

19:32  
Blogger karro:

haha vad snällt. :D

10:18  
Blogger Dallerberg:

Fibes, Oh Fibes! HATAR jag också fast jag inte vet ett skit om dem, det är väl nåt band? :D:D

18:08  
Blogger Anna Nio:

Slankan: Ja, men jag har heller aldrig hört dem. AND I NEVER WILL! :D

20:34  

Skicka en kommentar

<< Home