30 mars 2007

Dagens återupptäckta gamla goding


Tears For Fears - "Shout"

Etiketter: , ,

11 Åsikter

Blogger Mård:

Hahaha han ser ut som Mauro Scocco, den lite knubbigare av dem :D

11:09  
Anonymous Anonym:

Hade ingen aning om att den var så lång. Har bara hört Traks-versionen då de kapar vid första gitarrsolot. Vad härligt plågade de såg ut i vissa partier. *ler*

11:09  
Blogger Anna Nio:

Mården: Ja, snygga kan man inte beskylla dem för att vara, men det gör inget, det väsentliga är att de uppenbarligen har talang. Är så trött på utseendefixeringen i musiken av idag att jag nästan kräks. Fast därmed inte sagt att jag inte kan hålla med om Mauro Scocco-liknelser på fula åttiotalssångare. :D

Monika: Åhfan, det har jag inte tänkt på att det skulle finnas en kortare variant. Haha, oh ja, de lider för konsten. :D

11:21  
Blogger Papi Tom:

å, men vad heter tff-låten som är med i donnie darko nu igen?

18:33  
Blogger Anna Nio:

T: "Mad World", fast i en version av Michael Andrews och Gary Jules. Lovely.

18:41  
Blogger Dallerberg:

haha jag minns att jag hatade den här låten bara pga videon :D
De överdrev mimandet så jävla mkt att jag blev tokig. Fast det egentligen är en grym låt :D
Plus att den ena killen ser ut som en lärare jag hatade! :D

10:39  
Blogger Papi Tom:

nej! det är en annan. du vet, när donnies lillasyster och hennes klasskamrater framför något slags dansnummer i skolan? äh, jag får kolla upp helt enkelt.

17:09  
Blogger Papi Tom:

(head over heels)

17:15  
Blogger Anna Nio:

T: Åhå, det hade jag inte lagt på minnet. Kan inte komma på hur den låter nu heller förstås. :/ Verkar som att du hittade det själv till slut ändå. :)

21:14  
Blogger Papi Tom:

alltså, haha, ursäkta att jag tar upp så mycket plats med mitt dravel. hursomhelst. jag rotade på youtube, och fann. du ska iaf ha ett tack. jag hade mer eller mindre glömt bort hur bra de var.

02:58  
Blogger Anna Nio:

T: Åh, ingen fara, jag blir glad för alla kommentarer, utom elaka sådana såklart. :D

Härligt att du hittat tillbaka till TFF, jag måste också lyssna mer (än bara "Shout") på dem nu känner jag. :D

15:00  

Skicka en kommentar

<< Home