15 juni 2007

"I LOVE you, I LOVE you"

Åh, morgon börjar SVT1 visa Ebba & Didrik i repris! Det var fanimig på tiden! Yrla vyrla virvelflicka, Johan Widerberg som minderårig utan sångröst, "Lagt kort ligger"-låten och -dansen, åååh!


19.00
på ettan, imorgon lördag alltså. Missa inte!

Etiketter: , ,

15 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Är det sant!? Det var typ bara några dagar sedan jag tänkte på ebba & didrik och undrade om man kunde hitta det på nätet :D:D:D:D

21:47  
Blogger Anna Nio:

Ja, det är sant! Jag har velat se om det i hur många år som helst. Nu väntar jag bara på att Klassliv, Svarta Skallar och Vita Nätter, Dårfinkar och Dönickar och kanske Varuhuset också ska sändas igen. :D

23:26  
Blogger anna:

ÅH GUUUD! underbart! måste se :D
och klassliv, det vore ju fan fantastiskt att se igen :D:D:D

15:55  
Blogger Anna Nio:

Ja, med Lasse och Millan och värstingkillarna i jeansväst och hockey! Gaaah! :D Har bara hittat två små klipp på YouTube, men alltid nåt.
Del ett och del två. Guld!

16:31  
Blogger karro:

ÅHHHHHHH!!! Fasen vad fantastiskt! :D

Jag skulle även vilja se Storstad igen, älskade den serien. Men Klassliv ja... Och Dårfinkar och dönickar också. Åhh!

17:45  
Blogger Dallerberg:

klassliv finns på svt.se i deras arkiv, arkivet rekommenderas överhuvudtaget, all jävla skit finns där :D fräcka fredag t.ex

21:24  
Blogger Anna Nio:

IIIIIHHHHHH, detta måste kollas upp omgående! :D

21:26  
Blogger Dallerberg:

http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/navigation.jsp?d=29719

21:26  
Blogger anna:

jag missade det. FAN.

22:00  
Blogger Anna Nio:

Marre: Jag hittar varken Klassliv eller Bullen där, var hittade du det? :(

Nämen Anna! Det verkar tyvärr inte visas några repriser (av reprisen) heller. :/ Du får komma ihåg det nästa lördag istället!

22:05  
Anonymous Anonym:

Jag har hela Dårfinkar och dönickar inspelat på VHS. Om du vill kan du kopiera? Har inte sett det på länge så jag är inte säker på hur kvalitén är men det är en himla bra serie iaf. :D

22:17  
Blogger Anna Nio:

Monika: Åh, fast vi har bara en video nu så vi kan inte kopiera från VHS till VHS, men jag kan gärna låna det och se. Såg för övrigt filmen jag fick idag och den var helt okej. :) Andrew McCarthy, Rob Lowe, Alan Ruck och John Cusack går ju inte av för hackor. :D

22:22  
Blogger Dallerberg:

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

18:37  
Blogger Dallerberg:

nu raderade jag min efterblivna kommentar om var man hittar klassliv eftersom vi ju konstaterat att det inte alls finns där :D:D

23:14  
Blogger Anna Nio:

Hahaha, bra där!

13:12  

Skicka en kommentar

<< Home