06 juni 2007

Filmcitat: facit

Okej, det verkar som att gissningarna på filmcitaten ebbat ut nu, så då får jag avslöja de som inte blev knäckta. Ni har gissat otroligt bra och mycket, måste jag säga. Jag är imponerad över att somliga blev tagna, men jag är också förvånad att i synnerhet nummer 6 inte blev löst. So anyway, here goes:

1. "Stalking is illegal in all 50 states." - She's All That
6. "The most famous is never get involved in a land war in Asia, but only slightly less well-known is this: never go in against a Sicilian when death is on the line!" - The Princess Bride
8. "Well, there's three of you. You're not exactly lonely." - Airheads
11. "Break now, you Micke Mouse-piece of shiiit!" - Demolition Man

Jag launchar en till citattävling med en gång, så fortsätt gissa på nu. Jag älskar filmrepliker och folk som kan dem, så naturally, I love you! :D

Etiketter: , , ,

4 Åsikter

Blogger karro:

åååh faan åttan borde jag ju ha kunnat! "the lone rangers"! :D

21:21  
Blogger Anna Nio:

Haha, jaaa, jag trodde jag var ensam om att gilla den filmen faktiskt. :D Jag hoppas du har noterat att flickvännen spelas av samma skådis som gör Allison i "Cry-baby" också!

21:25  
Blogger karro:

jag ääääskar airheads ju! och jaa, jag la märke till det första gången jag såg den. :D

17:50  
Blogger Anna Nio:

Gött!

20:55  

Skicka en kommentar

<< Home