12 juni 2007

En del av en typisk dialog mellan Banana och Ålen

Ålen: "Jag tänkte på det här, att de på mitt jobb är så himla unga, de är födda -87 och -88 och sådär..."
Banana: "Mmm."
Å: "De var ju inte ens födda när Palme dog!"
B: "Aaaah!"
Å: "Aaaah!"
Å: "ALLA måste ju ha varit födda när Palme dog!"
B: "Ja, verkligen!"
B: "Men tänk på det här då, våra barn - som vi inte har än - kommer inte att ha varit födda innan 9/11."
Å: [flämtar]
B: [stirrar och gapar]

Etiketter: , ,

7 Åsikter

Blogger anna:

ahaha "stirrar och gapar" :D

11:53  
Blogger Anna Nio:

Haha, jamen det var ju så jävla mindboggling. :D

11:55  
Anonymous Anonym:

Åh, hahahahahaha. Skitbra dialog :D

16:38  
Blogger Anna Nio:

And it's true, det är det bästa. :D Skulle vilja återge den om insjöfisken också men jag minns den inte tyvärr. :/

17:18  
Anonymous Anonym:

hahaha det känner jag igen från min klass, ingen hade sett serien "V", outbildade var ordet sa Bull.

17:33  
Blogger Anna Nio:

Jesus wept!

17:42  
Anonymous Anonym:

Hahahahaha jag döööör av skratt!

23:32  

Skicka en kommentar

<< Home