22 januari 2008

Well this I'm gonna suck at

SAMLA VUXENPOÄNG:
Jobb (1p), visitkort (1 p), konferens (1p), bor hos föräldrarna (-2p), sambo (1p), förlovad (1p), gift (2p), skild (3p), barn (2p), villa (2p), bil (1p, kombi +1p), husvagn/båt (2p) , hund (1p), garage (1p), lån (1p), gemensam ekonomi (2p), pensionsspara (2p), storhandla (1p), ICA-kundkort (1p), rabattkupong (2p), hushållsassistent (1p), diskmaskin (1p), symaskin (1p), dubbelsäng (2p), julgran (2p), morgontofflor (1p), långkappa/rock (1p), gråa hår (1p), celluliter (1p), morgontidningen (1p), korsord (1p), välja att inte svara i telefon (2p), putsa fönster (1p), tapetsera (1p), svampplockning (1p), långfärdsskrillor (1p), parmiddagar (1p), vinprovning (1p), buggkurs (1p), partaja till gamla vinylhits (1p), whiskey (1p), lättöl (2p), kaffe på maten (1p), After Eight (1p), söndagsstek (2p), Viktväktarna (2p), Friskis och Svettis (1p), Bingolotto (1p), Allsång på Skansen (2p).

SUMMA: 9 vuxenpoäng. Oj, så bra det gick. Fin slutsiffra, dock.

Jag har ett tråkigt banklån och ett ännu tråkigare CSN-lån, who doesn't? Symaskinen fick jag när jag fyllde arton, morgontofflor har jag på mig så fort jag är inomhus, under 75% av året, eftersom vi bor i Sverige som är ett satekallt land för den som har dålig cirkulation i fötterna.

Kappa har jag haft i varierande skepnader sen jag var sexton, kappor är skitsnygga och sköna när det drar kallt om benen! Buggkurs gick jag på när jag var tolv, gamla vinylhits är ju kungligt och After Eight smakar gott. Särskilt den vita varianten, nom nom nom.

Celluliter och tapeter får ni dra egna slutsatser om, you're not nearly as stupid as you look.

För övrigt hävdar jag att välja att inte svara i telefon är något jävligt omoget. Klart man ska svara när det ringer, what the hall?

Etiketter: , ,

8 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Oh perfekt! Ett dumt test att fylla min ouppdaterade blog med :D

23:49  
Blogger Dallerberg:

Men jävlar vad dumt det var :D

Vad menar dom med "rabattkupong" egentligen? Jag kanske är för liten för att förstå sånt.

Jag fick iallafall 19 poäng! :D:D *LER TANT*

23:55  
Blogger Anna Nio:

Marre: Jag vetifan, jag tolkade det som att man kontinuerligt nyttjar såna när man handlar mat, som att ha ett ICA-kort och få kuponger rörande det, eller såna man får i brevlådan om man är dum nog att ta emot reklam. :D

Du är mer än DUBBELT SÅ VUXEN som jag! :D

23:58  
Anonymous Anonym:

Oj jävlar vad jag har blivit ovuxen sedan jag blev singel! Fick också bara nio poäng! När jag var sambo hade jag fått.. 20! :D Det borde fan heta: "Sambopoäng"! *Tycker*

05:32  
Anonymous Anonym:

10p, som ogift, oskiljd utan barn och hus m.m. var det svårt att hamna högt men visst är jag delvis tonåring i hjärnan fortfarande :)

11:37  
Blogger Anna Nio:

Erik: Ja, det var samma här, jag hade fått 21 poäng tidigare. Men jag antar att vara vuxen innebär att vara stadgad också. Man kanske skulle göra ett eget vuxentest som inte är så fokuserat på partnerskap?

Konsulten: Haha, ja, som ensamstående är det inte lätt att få poäng. Tur att det bara är ett fånigt test på nätet och inget man behöver bry sig om på riktigt. :)

13:29  
Anonymous Anonym:

Åh... För min egen skull kommer jag INTE göra det testet :D Men vet att min lillebror gjorde det för ett par år sen och fick minuspoäng, haha. Det enda han fyllde i var att han bodde hos päronen :)

09:12  
Blogger Anna Nio:

Jes: Minuspoäng, hahaha, sött. :D

14:34  

Skicka en kommentar

<< Home