13 september 2005

Men Gud!


Det ser ut som att jag får jobba hårt om jag ska få tag i min efterlängtade kråsblus - allt s.k. barockmode är jävligt urringat, och helt i spets, så man ser ut som en galen kärring utan välmenande släkt och bara katter och krukväxter att tala med, när man står med bara BH under all jävla spets i provhytten. Pfft! Jag vill ha en höghalsad blus med tjusigt krås (inget gottjafs), med detaljer i spets, puffiga ärmar, ngn spetsinfällning på livet, och gärna långa manchetter samt klädda knappar. Helst inte i äcklig hudfärg eller trist bajsbrun, tack.
Jag kan inte ens hitta en ordentlig bild på vad jag är ute efter, men det närmaste jag kommer smäckar jag såklart in. Vad är det för mening med att blogga utan bilder? I så fall kunde jag lika gott skriva på helgon ;D

T.o.m. bilden är ju ful, för fan! Att det ska var så svårt? Vad vill de höra? :D

5 Åsikter

Anonymous Anonym:

spana in gamla fotografier från den tiden istället! då får du fan så mycket bättre bilder på den typen av blusar du är ute efter. jag förstår iaf exakt vad det är du menar. pfft! :D

12:41  
Blogger Anna Nio:

Jamen jag letade och letade, men det är så svårt att specificera i text vad man är ute efter. Ohwell, jag kan ju snoka på 1800-talssajter kasnke! Pfft! :D

23:17  
Anonymous Anonym:

du! det här låter säkert helt sjukt, men jag hittade typ en sån skjorta som du är ute efter i en sån där klädkatalog. grargh vad var det för klädbolag nu då... ska kolla, vänta lite. :D

16:34  
Anonymous Anonym:

NI HITTADE JAG DEN! det var ELLOS. :D:D:D ok den är kanske inte exakt så, men ungefär åt det hållet iaf. man kan säkert sy om den om man vill.

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?productId=144664&articleId=501357&matchsetid=5052&firstinset=501357

16:40  
Anonymous Anonym:

fast den är såjklart hudfärgad, eller beige iaf. :D men jag tyckte den såg ganska fin ut iaf. men man kanske inte kan lita på ellos. :D

16:44  

Skicka en kommentar

<< Home