05 oktober 2005

Hepatit Ö

Ja, nåt jävelskap måste jag ju ha, även fast jag inte vet vad än. Och nu har jag tappat sugen med att försöka tjata till mig mer läkartider också. Jävla skitsverige, jävla storebrorssamhälle, jävla allt. Funderar på att bita i det sura örat och gå till skolan så gott jag kan framöver, men jobbet vet jag fan inte hur jag ska lösa. Jag ORKAR inte tjafsa med byråkratin mer, jag HATAR byråkrati! Varför är det så svårt att vara sjuk när man är vuxen?

Sitter just nu med Ångesten Arne för att jag ska försöka gå på ett seminarium snart, men min hals har bestämt sig för att ge upp helt idag, den skrovlar och väser härligt när jag försöker säga något :O
Så jag sitter tyst, och hoppas på att jag kan fortsätta vara tyst på seminariet sen. Crapcrapcrap.

Pisskropp, you can go to hell.