30 oktober 2005

MimiCon

Har tillbringat aftonen med att spela Cranium med Elin och Christo. Tjejlaget kom naggande tvåa, vi stod ett steg bakom boysen och kunde nästan lukta oss till segern, men de knep den. De hade jävligt mycket flax med tärningen, ska sägas dock. Jag måste skaffa fler sällskapsspel, det är ju så kul! Jag är en sån förortspotatis, jag vet, jag vet. :D

Vet fortfarande inte vad jag vill hitta på till födelsedagen min, orkar inte tjafsa med folk om att de ska komma hit eller nåt sånt heller. Jag är helt enkelt utled på att det jämt är helt jävla omöjligt att få ihop nåt, så jag ger upp innan jag börjat. Kanske kan få med mig Ålen ut på Gretas helgen efter eller nåt iaf.
Jag vill bli grattad av så många som möjligt, och få presenter och en prinsesstårta av Johan, så är jag ganska nöjd tror jag. (Fast jag älskar att få presenter, så ju fler desto bättre, förstås. :D)

Måste leta rätt på en bra resväska innan det bär av till Stockholm också. Tjyvjävlarna tog ju inte bara min trasiga gamla älsklingsväska på hjul, utan även min strykfula Marwinryggsäck som jag köpte när jag gick i högstadiet. Smaklösa människor.