21 oktober 2005

Ameh

Jag tycker det är alldeles för lam respons på alla utom Elin här, och då är ni ändå bara tre små kvinns som bör lägga näsorna i blöt här! Jag känner mig ju kamratlös när ingen säger nåt. Kom ihåg att den som ser och inget gör är minst lika delaktig som den som mobbar är! ;D

That being said, så upptäckte jag igår att självklart så sammanfaller SFF exakt med min nästa VFU-period. Could it be more annoying? Jag tycker det borde gå att ordna ändå. Jag borde kunna jobba in de dagar jag är borta under vecka 47 redan vecka 46 - jag har ju bara en föreläsning per dag, oftast, och min handledare jobbar deltid, så det borde helt enkelt gå att lösa. Det måste gå.

Oh, och jag har fått mitt första nummer av Cosmopolitan nu (varning för seg sajt!), och det var tyvärr... tråkigt. Riktigt blasé. Faktiskt knappt något kul att läsa alls. Nåja, hoppas nästa nummer är lite roligare iaf. Jag har ju inte tänkt att fortsätta prenumerera efter mina fyra nummer ändå, direkt.
Men vad jag skulle komma till var, att på en shopping/mode-sida i senaste numret, så har de på fullt allvar en flätstickad v-ringad tröja! Alltså, var är världen på väg? Flätstickat har aldrig någonsin varit snyggt, och det kommer aldrig någonsin vara det heller. Det hör på sin höjd hemma på golfare, som ändå inte har nån smak, eller på brats, som heller inte har nån smak. I'm in shock.

4 Åsikter

Anonymous Anonym:

men hurru, jag har ju precis fått internet, å kommer inte ihåg å kolla din BLOGZ varje dag direkt. gräm dig icke av dålig respons, huvudsaken är ju att folk läser å vet hur man har, eller hur? ;D

ang. fult mode just nu. jag tycker det är UNDERBART! man går på HM och hittar inte EN ENDA SAK man skulle kunna tänka dig att köpa, om det inte var under pistolhot. so fucken lovely! :D mer pengar till utlandsresor & öl! katjing!

00:04  
Anonymous Anonym:

Nämen jag har ju bara gett er tre kvinns url:n, så då känns det såklart lite tamt när bara en kommenterar. Ville bara veta ifall det lästes alls där hemma i stugorna! ;D

Haha, tokfranziz. :D Jag hittar saker jag vill ha ändå, men visst, det är mycket som är jäävligt fult nu, brr.
Oh, du måste ju köpa massa SNICKT i darling Camden! Avisavisavis!

13:50  
Anonymous Anonym:

joo joo, men man vill ju itne skriva bara "check" när man läst det liksom. det mmåste ju vara ngt VETTIGT man skriver, ngt urgent å HIMLASTORMANDE. :D tyyyp.

ja du har ju gått å blivit mogen å KVINNLIG på sistone så det finns säkert massor för dig därute. själv springer man bara runt i keps, tygmärken över hela brallerna å ser ut som en jävla punkare. :D JA HERREGUD. kanske min ålders nojja som skiner igenom. dessutom så är jag lite sugen på dreads igen. :D fast mkt kortare å snyggare den här gången. hihi. blir du arg nu?

16:51  
Anonymous Anonym:

Ja, jag blir SKETA-ARG! ;D Nej, du är ju fin i dreads (särskilt eftersom du har såpass smala dread, och i syntet. äkta dreads är fortfarande apäckligt i mina ögon), men jag tycker du är ännu finare utan dem. That's all. :)

15:54  

Skicka en kommentar

<< Home