26 oktober 2005

Congratulations

Äntligen åkte den fula jävla skitirriterande subban ut! Det finns inte ord för hur mycket jag avskyr den gräsligt fula Maria i senaste omgången av Skandinaviska Top Model. Skrek hejdlöst av glädje när hon äntligen åkte ut. Äntligen, äntligen, äntligen.

Det känns som att ha blivit kvitt pesten, ljuvligt.

Jag stör mig på allt hos henne, varenda millimeter av hennes varelse äcklar mig. Hennes ansikte, ögonbryn, minspel, kroppsspråk, stil, röst, sätt att vara gentemot andra, och fram för allt hennes självgodhet, och totala oförmåga att kunna dölja när hon är snuskigt nöjd med sig själv (vilket är det är det enda hon är nöjd med) eller när hon är avundsjuk (vilket hon blir så fort hon inte får beröm eller vinner något). Jag tror inte hon är kapabel till fler än de två känslorna ens.

Tänk om jag skulle träffat henne i verkligheten istället för att ha sett henne på TV bara, undrar om jag hade dragit till henne över käften då? Inte helt omöjligt. :D
Jävlars, hon bor ju i Göteborg, hilfe!

My God, kolla på människan, hon ser ju inte klok ut!

Och inte finns det mycket kvar i tävligen att heja på heller, precis. Inte efter att Jazzmine åkt ut. Janni ser ut som ett plufsigt barn i fejan och har seriöst råfula tänder, Arwen har världens längsta haka och är en tönt som tagit det namnet själv i vuxen ålder, den tredje tjejen minns jag inte ens vad hon heter, så blasé och anonym är hon, och Mikaela är den enda som är snygg, fast hon är ju urbota tråkig å andra sidan.

ANTM, please come back! Jag saknar Miss Tyra. :(

2 Åsikter

Anonymous Anonym:

guuuuuu vad jag håller med. svenska omgångarna är alltid tråkiga, färglösa trista blondiner allihopa som man itne kan se skillnad på knappt. hon jazzmine var väl enda behållningen den här säsongen men jag måste erkänna att jag inte följt det så noga. jag längtar också efter tyra. :/ hon hyndan som är programledare nu är ju skitirriterande med sin fejkamerikanska brytning å inövade kommentarer. hon är tråkig å menlös! HEJA TYRA! HEJA AMERIKA! :D

22:20  
Anonymous Anonym:

Haha, jag och Ella gör narr av hennes brrrytning och hennes överläpp konstant. Det är synd att de inte är New York som de var sist, för det var skitkul att höra henne säga stadens namn; "Njårk", blir det bara. :D

Men omgång fem av ANTM är på gång, den spelas in just nu! Så håll ut!

12:40  

Skicka en kommentar

<< Home